Oh, az esküvő… A nap, amikor összekötitek szerelmeddel az életeteket, és belekezdtek életetek új fejezetébe, szembenéztek majd új és izgalmas kihívásokkal, belevágtok saját, közös kis családotok megalapításába. Persze a nagy közös kaland előtt még vár rátok egy másik csodálatos, néha stresszel, de leginkább izgalommal és hatalmas szervezéssel megelőzött esküvő. Ahhoz, hogy a nagy nap olyan csodálatos és megható lehessen, mint azt szeretnétek, fontos, hogy mindent lépésről lépésre tervezzetek és szervezzetek meg. De hogy hogyan? Hát ebben most segítünk nektek!

1. Esküvőszervezés lépésről lépésre: egyedül, kettesben, csapatban?

Mielőtt bármibe is belekezdenétek, fontos megbeszélnetek, hogy ki vagy kik szervezzék az esküvőt.Vannak olyan párok, ahol a férj inkább visszahúzódik és hagyja, hogy leendő neje kibontakozhasson, hiszen a legtöbb nő már kiskorában megálmodja álomesküvőjét, a helyszínt, a színeket, a díszeket, a ruhát, mindent.

Olyanok is vannak, akik együtt szeretnének meghozni minden fontos döntést. Ilyenkor a leendő férj és feleség apró nézeteltérések mellett, de közösen válogat színek és helyszínek között, a vendéglistát pedig szinte egy emberként írják össze.

Persze nem csak egyedül vagy kettesben szervezkedhettek. A barátok és rokonok bizonyára szívesen segítenek az esküvőszervezés minden lépésében, lehet, hogy néhány kérdésben ők szolgálnak majd a tökéletes lehetőséggel, amely a ti fejetekben meg sem születhetett volna.

2. Kikkel ünnepeltek?

Mielőtt elkezdenétek szervezni az esküvőtöket, fontos összeírni a meghívottak listáját. Egy családias hangulatú esküvő apró násznépének teljesen más befogadó készségű esküvői helyszínre van szüksége, mint annak az ünneplő emberseregnek, ahol a legtávolabbi kedves rokonok, gyerekkori barátoktól kezdve a munkatársakig mindenki meg van hívva. Ez a Ti esküvőtök, fontos, hogy mindenki ott legyen, aki fontos számotokra !

3. Kint vagy bent?

Mikor elkezditek szervezni a nagy napotokat, valószínűleg a helyszín fog szinte legelőször szóba kerülni, valahol a násznép listája és az ünnepi menüsor között. Ahogy azt már fentebb említettük, helyszín választás előtt fontos tisztázni, hogy hány embert is szeretnétek vendégül látni. Ne aggódjatok, helyszíneink között találhattok minden igénynek megfelelőt, akár több száz, akár csupán ötven embert szeretnétek magatok körül látni, mikor elrebegitek egymásnak azt a bizonyos igent!

Drága Menyasszony és Vőlegény! Ha álmaitokban egy gyönyörű virágos kertben léptek be a házasság kötelékébe, akkor mikor a dátumok között válogattok, lehetőleg tavaszi vagy nyári, esetleg kora őszi időpontot válasszatok.

Ha télen szeretnétek egybekelni, mert esetleg akkor van az évfordulótok, akkor mi ajánljuk, hogy egyik beltéri helyszínünkön húzzatok gyűrűt egymás ujjára.

4. Ki hova üljön?

Igen-igen tudjuk. A legjobb családokban és baráti körökben is előfordul, hogy valaki valakivel nem igazán találja a közös hangot. Ha ez a Ti vendégseregletetekben is előfordul, mindenképp gondoskodjatok róla, hogy akik villámokat szórhatnának egymás felé, azok az ültetéskor legmesszebb kerüljenek egymástól.

Gyerkőcök is hivatalosak? Nem, nem kell aggódni, van megoldásunk arra is, hogy a felnőttek meghatódottságát ne árnyékolja be csemetéjük visongása. A legegyszerűbb, ha mind az ünnepi vacsora, mind pedig a ceremónia alkalmával birtokukba vehetnek egy kis sarkot, így a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad.

És ha az esküvőszervezés még mindig nehéznek tűnne, esküvőszervezőink szívesen állnak rendelkezésetekre, hogy együtt szervezhessétek meg lépésről lépésre a nagy napot. Ne feledjétek, a legszebb pillanatokat örökítse is meg valaki, hogy bármikor visszaidézhessétek esküvőtök minden másodpercét

Share This