A segítségünkkel már ez sem álom! Hogy miért? Nos, egészen egyszerű: csak olvassátok el a cikkünket, hogy néhány hasznos tipphez jussatok, hiszen így könnyebb lesz saját kezűleg esküvőt szervezni! Ha ezeket követitek, biztosak vagyunk benne, hogy az esküvőtök napja csodálatos lesz.Egységben az erő

Ha azok közé a párok közé tartoztok, akik nem szeretik másra bízni a legfontosabb dolgokat, akiknek egyéni elképzeléseik vannak, akik szeretnek mindenről maguk megbizonyosodni, hogy tökéletes, akkor bizonyára meg sem fordult a fejetekben, hogy esküvőszervezői segítséget szerezzetek magatok mellé.

Ez a Ti döntésetek, ha Nektek így kényelmes, akkor legyen így! Persze egy esküvő szervezése sok gonddal és hajcihővel jár, ezt mi is pontosan jól tudjuk, ezért próbálunk cikkünkkel segítő kezet nyújtani nektek.

Esküvőszervezés saját kezűleg, avagy mik a legfontosabbak?

1. A helyszín

Mi más kerülhetne listánk első helyére, mint az a helyszín, hogy hol is fog zajlani az a bizonyos nap. Nálunk találhattok kültéri és beltéri, vidéki és városi helyszíneket is, azt, hogy melyiket választjátok pedig nyilván majd az ízlésetek határozza csak meg.

Ennél a pontnál két jó tanácsunk van csupán: az egyik, hogy érdemes mindenre gondolni, mikor a helyszínt foglaljátok. Ha milliószor ellenőrzitek az időjárás jelentéseket, akkor is elkaphat titeket aznap egy hatalmas zuhé, ami kültéri esküvő esetén egy igencsak kellemetlen probléma lehet. Tehát a helyszíneknél legjobb, ha kül- és beltéri megoldásra is gondoltok.

A másik tanácsunk pedig, hogyha gyerekeket is hívtok az esküvőtökre, nekik érdemes biztosítani mind a ceremónia, mind pedig az ünnepi vacsora idejére egy kis helyet, ahova elvonulhatnak játszani. Nem kell semmi nagyra vagy különlegesre gondolni, néhány ceruza, rajzlap, színező és kirakó tökéletes, leköti majd a figyelmüket, és így szüleik is könnybelábadt szemekkel figyelhetik majd, ahogy megesküsztök, illetve gondtalanul élvezhetik majd az ételeket veletek.

2. A dekoráció

Ha kiválasztottátok a helyszínt, a legjobb, ha a következő gondolatotok a dekorációs elemek, és színek kiválasztása lesz. Minden párhoz és minden helyszínhez más-más dekoráció dukál. Egy virágokkal teli helyszín például igen kevés, visszafogottabb dekorációt kíván. Az egyszerűség azonban nem csak ezekre a helyszínekre lehet igaz, ne feledjétek, a kevesebb ebben az esetben éppen elég lesz. Az ötletes, egyedi díszítés sokkal nagyobb sikert arat majd!

3. A ruha

Ez az esküvőszervezésnek az a pontja, amit a legtöbb menyasszony már kislány korában elképzel. Fontos, hogy az esküvői ruha ne csupán a divatról szóljon. Az a legfontosabb, drága leendő feleség, hogy ebben a ruhában kényelmesen érezd magad, hogy ebben a ruhában önmagad legyél. Te pedig, kedves leendő férj, mikor a saját öltözékedet tervezed meg, figyelj oda, milyen színek lesznek az arádon, ezeket pedig próbáld a saját öltözékedbe beleilleszteni. Bónusz tippünk minden menyasszonynak: a magassarkú mellé egy topánkát és sebtapaszt is tegyetek be!

4. A fotós

Mindenképp olyan embert válasszatok erre a feladatra, akinek portfólióját elnézve úgy tűnik, leginkább illik hozzátok. A fotósnak is hihetetlenül fontos a szerepe, hiszen munkája által emlékezhettek vissza majd az esküvőtök napjára a nyugdíjas éveitekben is.

5. A zenekar

A jó ételhez és a tökéletes ünnepléshez fontos, hogy hozzátok illő zenekart találjatok! Nálunk sokszínű kínálat között válogathattok, közöttük biztosan megtaláljátok azt, aki zenéjére szívesen ropják majd kicsik és nagyok!

+1 A ceremóniamester

Ő az a személy, aki majd segít lebonyolítani az egész napotokat, hogy nektek csupán a vendégekre és egymásra kelljen csak fókuszálni, és aki biztosítja a remek hangulatot mindenkinek.

Share This